Якщо у Вас щось зламалося не варто самостійно ремонтувати прилад. Але перш ніж звернутися в сервісний центр "Ельф" необхідно виконати наступне:

Для початку необхідно перевірити чи є напруга в електромережі, до якої підключений прилад (звичайно, якщо прилад живиться електричним струмом).

Для цього бажано включити в розетку, до якої був підключений несправний прилад, той прилад, у справності якого Ви впевнені (наприклад настільну лампу освітлення). Якщо і лампа не запрацювала - проблема в електромережі.

Новітні складні побутові прилади оснащені системою Stand-By, коли прилад чекає того коли Ви натиснете кнопку "Увімкнути" на пульті дистанційного керування. При цьому повинна горіти лампочка на передній панелі управління приладу (зазвичай вона червона). Якщо лампочка не горить (і прилад не працює), то необхідно натиснути кнопку вмикання приладу (зазвичай це найбільша кнопка на панелі управління приладом.

Іноді буває, що виходить з ладу сам пульт дистанційного керування приладом. Якщо не вдається включити прилад з пульта, то спробуйте натиснути кнопки на панелі управління на самому приладі (наприклад кнопку перемикання каналів на телевізорі). Якщо після цього прилад заробив, то проблема в пульті.

Також перед зверненням до сервісного центру "Ельф" перевірте справність батарей живлення (зазвичай вони просто вичерпали свій ресурс і їх просто необхідно замінити на нові). Якщо батарейки справні, а пульт все одно не працює - віднесіть до сервісного центру тільки пульт.

Якщо вищевказані дії не принесли бажаного результату Вам необхідно звернутися до сервісного центру "Ельф". Але спочатку необхідно вирішити питання щодо того знаходиться Ваш прилад на гарантійному обслуговуванні чи ні. Рішення цього питання важливо з тієї причини, що за гарантійними зобов'язаннями виробника сервісний центр відремонтує Ваш прилад безкоштовно, інакше Вам необхідно буде заплатити за ремонт.

Для вирішення питання гарантійного Вам спочатку необхідно знайти гарантійний талон до цього приладу і ретельно його вивчити. У кожному талоні виробник вказує гарантійний термін в який він зобов'язується виконати гарантійний ремонт приладу. У талоні також повинні бути наступні дані: модель приладу, його серійний номер, дата продажу (якщо вони не впечатав в талон, продавець повинен заповнити їх при продажі), печатка організації, яка продала прилад. Також Вам, можливо, знадобиться касовий або товарний чек або інший документ, що підтверджує факт покупки приладу. Якщо Ви придбали прилад в кредит Вам також знадобиться кредитний договір і квитанції про внесення платежів згідно з графіком повернення кредиту. Деякі виробники проводять акції зі збільшення термінів і зміни умов гарантії. Також пам'ятайте, що при цьому Вам знадобляться ще деякі додаткові документи. З усіма умовами прийняття техніки в гарантійний ремонт Вас ознайомить бюро оформлення Регіонального сервісного центру Ельф по телефону 660-300 або в приміщенні центру по вул. Петропавлівська 86 / 1.

Звичайно, якщо термін гарантійного обслуговування на Ваш прилад закінчився всі вищевказані документи Вам не знадобляться.

Також слід пам'ятати, що великогабаритну побутову техніку (холодильники, пральні та посудомийні машини) сервісний центр ремонтує у Вас вдома, тому Вам лише необхідно зробити заявку за телефоном 660-300 на виїзд інженера.